Denktank-avond Succes

18-5-2017  |

Denktank avond geeft positieve boost aan MHC Vianen

Tijdens de Denktank-avond over de Toekomst van MHC Vianen is door de leden een zeer positieve impuls gegeven aan de vereniging.

De aanleiding voor deze bijeenkomst, een teruggetreden bestuur en een financiële situatie die nieuwe keuzes voor de toekomst verplicht, was voor ruim 50 leden een goede reden om hun zegje te doen.

Met elkaar zijn de aanwezigen brainstormend gekomen tot een aantal goede ideeën per commissie om de vereniging te versterken.

Aan het eind van de avond hebben zich vijf personen kandidaat gesteld voor het bestuur. Voor diverse functies in commissies zijn ook een aantal mensen opgestaan.

De ideeën die op deze avond verzameld zijn, worden na de ALV in juni, waarin het nieuwe bestuur gekozen wordt, uitgewerkt en in gang gezet.

Het huidige demissionaire bestuur dankt allen voor de inzet voor onze – jullie- vereniging en hoopt dat jullie inzet blijvend is voor de met elkaar geopperde acties.

Demissionaire bestuur