Familietoernooi

Het Familie Hockey toernooi is meestal het begin van het seizoen. (PaasMaas)

Alle leden worden dan uitgenodigd om met je familie (opa’s, oma’s, ooms, tantes, neven en nichten, schoonmoeders zijn ook welkom!) en vrienden, kortom iedereen die het leuk vinden een team te vormen en mee te doen.

Er kan worden ingeschreven per team van minimaal 8 spelers of individueel. Van alle individuele inschrijvingen maakt de organisatie enkele teams.

Hockeyervaring is niet noodzakelijk!!! Maak van het hockeytoernooi een leuk samen zijn van familie en vrienden!!

Er worden 8-tal wedstrijden op een half veld gespeeld.

Geen Stick? Geen probleem er zijn leensticks!

Team worden ingedeeld naar sterkte (hockeyervaring).

Verzin een leuke naam voor je team, en kies een kleurrijk tenue.

Tussen de wedstrijden is er genoeg te doen: Sminken, Strafballencompetitie, Speelkussen, etc

Meer dan 20 teams kunnen we niet kwijt, Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus reageer snel. Vorig jaar was de belangstelling groot en het was berengezellig!

Het wanneer en de kosten worden elk seizoen apart gepubliceerd!!