Rabobank hoofdsponsor jeugdteams van MHC Vianen

18-4-2018  |
Voor de komende 3 jaar is Rabobank weer hoofdsponsor voor de jeugd van hockeyclub MHC Vianen. Op 12 april hebben Martijn Spijk (directievoorzitter Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden) en Marleen van Es (adviseur dagelijkse bankzaken in Vianen) en Pepijn Peter (voorzitter MHC Vianen) de overeenkomst ondertekend. Rabobank wil op deze manier haar sociale waarden en maatschappelijke betrokkenheid tonen. Zo kunnen MHC Vianen en Rabobank de relatie voortzetten en zich samen inzetten voor een sterke samenleving en het stimuleren van jeugdsport.

Ook voor het komende seizoen zijn er nog in diverse teams plaatsen beschikbaar voor nieuwe leden. Als je interesse hebt, kom dan eens kijken. Bovendien krijgen nieuwe leden, dankzij de bijdrage van Rabobank, het lidmaatschap voor seizoen 2018/2019 de eerste maand gratis.

Dat MHC Vianen een familieclub is met veel betrokken leden blijkt wel uit het feit dat Marleen van Es en haar dochters vele jaren bij MHC Vianen gehockeyd hebben en momenteel hockeyen de kleinkinderen ook weer bij MHC Vianen. Marleen is tevens lid van dienste voor de vele functies die zij als vrijwilligster bij de club bekleed heeft