ZoKanHetNietDoorgaan

28-10-2019  |

Beste leden, ouders en of verzorgers van leden,

Onze club valt of staat met vrijwilligers. Vrijwilligers die nu de club ondersteunen hebben hard gewerkt om het seizoen – soms met horten en stoten – te starten. MHC Vianen is bijzonder blij met deze groep vrijwilligers en wil ze bij deze graag bedanken voor hun inzet.

Maar... het kraakt. Vrijwilligers hebben het erg druk en voeren soms dubbele tot driedubbele taken uit. MHC Vianen heeft meerdere oproepen gedaan aan u om uw club draaiende te houden maar weinig reacties mogen ontvangen. Dat moet en kan anders.

Wij zoeken op korte termijn iemand voor de technische commissie (TC) junioren, TC zaal en TC arbitrage. Ook zoeken wij nog steeds een barindeler. Deze functies hoeft u niet alleen te doen.

Heeft u interesse, neem dan gerust contact op met secretariaat@mhc-vianen.nl of [email protected]

Met vriendelijke groet,

MHC Vianen