Hockeyclinics voor jongste jeugd MHC Vianen groot succes!

21-2-2021  |
Na de ijspret vorige week was het afgelopen zaterdag tijd voor hockeyplezier! Het was een prachtige, zonnige ochtend en om 10 uur begonnen zo’n 60 kinderen aan een gezamenlijke warming up onder begeleiding van spelers uit Heren 1 en Jong Dames 1.
Met veel enthousiasme gingen de jongste jeugd teams aan de slag met verschillende hockeyoefeningen. De ochtend werd afgesloten met een wedstrijd tussen de oude en nieuwe generatie hockeyers en met shoot outs op de keeper van JA1. Wat waren sommige kinderen blij dat ze hadden gescoord!
Het is fijn dat de jongste jeugd en junioren de afgelopen tijd tijdens de strenge lockdown mochten blijven trainen en werden er onderlinge wedstrijdjes tussen de teams gespeeld. Maar helaas kan aan de hockeycompetitie voorlopig nog niet worden deelgenomen.
MHC Vianen zorgt ervoor dat de club ook de komende tijd een veilige plek blijft en ouders moeten helaas dan ook op de parkeerplaats achter het hek blijven.
De kinderen hebben een fantastische ochtend met elkaar gehad en hebben veel nieuwe hockeytrucs geleerd. De komende tijd zullen er meer soortgelijke activiteiten voor de jeugd worden georganiseerd als de coronaregels het toelaten.
Nieuwe leden mogen altijd komen kijken en 3x gratis proeftrainen. Iedereen is welkom en kan zich aanmelden voor een proeftraining via [email protected]