Start bouw padelbanen

23-2-2022  |

Beste leden,

Leuk nieuws! Hetsportaanbod in Vianen wordt verder uitgebreid met 3 padelbanen (Home | 3B Padel Vianen). De Gemeente Vijfheerenlanden heeft ervoor gekozen om de padelbanen een plek te geven op sportpark Blankensteijn tussen de hockey- en de korfbalvelden in.

In overleg met de Gemeente Vijfheerenlanden, 3B Padel Vianen en MHC Vianen zijn afspraken gemaakt over de toegang tot het sportpark via het parkeerterrein van MHC Vianen, de ontsluiting van elektriciteit en het gebruik van de toiletgroep. Hiertoe zullen de komende weken aanpassingen en werkzaamheden worden uitgevoerd rondom en in het clubgebouw van MHC Vianen. Conform de omgevingsvergunning die voor de aanleg van de padelbanen door 3B Padel Vianen is aangevraagd en door de Gemeente Vijfheerenlanden is verleend, liggen de padelbanen deels op de Petanque velden. De Gemeente Vijfheerenlanden, MHC Vianen en Petanque Vereniging Vianen gaan en zijn in overleg over een eventuele nieuwe plek voor de Petanque velden.

De aanleg van de padelbanen is gestart; eerst met graafwerkzaamheden en aansluitend zal de opbouw van de velden en de montage van de kooien plaatsvinden. 3B Padel Vianen is voornemens om de banen begin april 2022 gereed te hebben. De werkzaamheden worden uitgevoerd van maandag tot en met vrijdag van 07.30-16.00 uur, omdat er in dit tijdvak door en bij MHC Vianen niet getraind wordt.

We willen graag de veiligheid voor alle sporters garanderen. Hiervoor zullen maatregelen getroffen worden, maar bij deze ook de oproep om hierin zelf verantwoordelijkheid te nemen. Mochten er tussentijds onverhoopt gevaarlijke situaties ontstaan, schroom niet om ons hierover te contacteren via e-mailadres [email protected].

Met vriendelijke groet,

Bestuur MHC Vianen