Young Umpire Challenge – 15 juni 2013

16-4-2013  |

Ben jij die enthousiaste clubscheidsrechter tussen de 14 en 18 jaar en wil je graag een dag optrekken met bekende bondsscheidsrechters die je de tips en tricks van het fluiten leren? Geef je dan nu op voor de Young Umpire Challenge (YUC) op zaterdag 15 juni van 10.00-15.30 uur op H.C. Gooische.

Top bondsscheidsrechters uit de Hoofd- en Overgangsklasse organiseren clinics zoals een looptraining, wedstrijdanalyse en weerbaarheid. Allemaal dingen waar je als scheidsrechter mee te maken krijgt. Net zo belangrijk is natuurlijk de fun tijdens deze dag en daarvoor hebben we een paar leuke (hockey)spellen.

De YUC is weer gekoppeld aan D-day, hét landskampioenschap waar de beste D-teams van alle districten strijden om de landstitel. Ook dit jaar krijgen een paar deelnemers aan de YUC die al wat ervaring hebben de kans om zelf de landskampioenschappen van de D-jeugd te fluiten. Natuurlijk word je dan begeleid door de bondsscheidsrechters uit de Hoofd- en Overgangsklasse, die de wedstrijden met je voorbereiden en na afloop feedback en tips zullen geven.

Ben je benieuwd hoe de YUC er ongeveer uitziet? Bekijk dan de 7e editie van 2011.
youtube.com/watch?v=TYsRfm-MTUI

Aanmelden
Aanmelden kan via onze site. Deelname is helemaal gratis, maar zorg dat je er snel bij bent, want vol=vol!
knhb.nl/arbitrage/young+umpire+challenge/cDU1294_Young+Umpire+Challenge.aspx
Laat ook even weten dat je je hebt opgegeven bij Desirée van Ooij onze scheidsrechtercoördinator via een mail naar [email protected]

Vragen
Heb je nog vragen? Stuur een mail naar [email protected] of naar [email protected]