Begin het nieuwe jaar met een goede kop koffie van Van Duijnen op de MHC.

18-12-2008  |

Zoals aangekondigd op de algemene ledenvergadering is de facilitaire dienst van de MHC Vianen voornemens het verblijf in ons verenigingsonderkomen zo prettig mogelijk te maken. Afgelopen jaar is er geconcerteerd op het terras dat verbreed is en is voorzien van een 5-tal grote picknicktafels, een paar wipkippen en een verstevigde schommel. Ook is een begin gemaakt met het interieur door middel van een zeer fraaie vloer. Dit jaar gaan we verder met het interieur en inmiddels zijn de werkzaamheden in de kantine begonnen. Na een soepele ontruimingsoefening door de veteranen B heeft een groot deel van het interieur zijn weg naar zijn laatste rustplaats op de stadswerf gevonden; en inmiddels is ook het interieur verder gestript. Het clubhuis is nu in afwachting van een fraai nieuw steigerhouten banksysteem, een nieuw, verlaagd plafond met ingebouwde verlichting, een verfrissende lik verf daar waar nodig, een opnieuw beklede bar met bijpassende barkrukken. En dit alles om te kunnen genieten van een lekkere koffievariant, die ons geleverd gaat worden door een koffieautomaat beschikbaar gesteld door de firma van Duijnen. Naar keuze zal er genoten kunnen worden van een espresso, een cappuccino, een café crème, een café au lait, een Wiener melange of gewoon een oer-Hollands zwart bakkie. Ook warme chocolade melk behoort tot de mogelijkheden.
U bent tijdens de wintercompetitie, terwijl de verbouwingswerkzaamheden nog in volle gang zullen zijn (onze excuses alvast voor eventueel ongemak), van harte uitgenodigd voor een overheerlijke kop onvervalste koffie. Graag tot dan!

Facilitaire dienst
Hans van Duijne