Beëindig tijdig lidmaatschap

26-6-2014  |

Wil je volgend jaar niet meer hockeyen of boulen, zeg dan tijdig je lidmaatschap op om te voorkomen dat je nog contributie moet betalen.
Stuur vóór 1 juli, maar liefst zo snel mogelijk i.v.m. de teamindeling voor het volgend seizoen, een e-mail of brief aan de ledenadministratie.
Je opzegging wordt per mail of brief bevestigd en is daarmee definitief.

Weet je nog niet zeker of je wel of niet lid wil blijven I.v.m, studie, verhuizing, dan is het mogelijk om uitstel tot 1 augustus aan te vragen.

Ook hierbij geldt dat dit vóór 1 juli doorgegeven moet zijn aan de ledenadministratie.

Te late opzegging heeft tot gevolg dat de 50% van de contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd zal zijn. Daarom adviseren wij de opzegdatum strikt te volgen.

Mededelingen aan je coach of trainer, die natuurlijk wel graag van je plannen op de hoogte worden gebracht, zijn nooit een officiële opzegging!

MHC Vianen /PVV2000
t.a.v. Ledenadministratie