Definitieve teamindeling afgerond

28-6-2015  |
De definitieve teamindeling voor het nieuwe hockeyseizoen 2015 / 2016 is afgerond en in het bijgesloten overzicht kun je terugvinden in welk team je volgend seizoen speelt. Er zijn slechts een paar kleine verschuivingen / wijzigingen doorgevoerd in de voorlopige teamindeling van een paar weken geleden. Voor het overgrote deel is alles hetzelfde gebleven.

Wel moeten we als TC erbij vermelden, dat door eventuele aanmeldingen of opzeggingen van leden ook na deze definitieve indeling het kan voorkomen, dat we in uiterste gevallen alsnog wijzigingen in teams moeten doorvoeren. Uiteraard zullen we dit in overleg met coaches en ouders doen en zal alleen nodig zijn in noodzakelijke situaties.

De TC wenst jullie een hele prettige zomervakantie en alvast heel veel plezier in het nieuwe hockeyseizoen op onze nieuwe velden toe!

Bijlage: DefTeamIndeling_MHCVianen2015-2016_Update.pdf