Oproep aan leden, ouders van leden, kennissen en vrienden

2-3-2009  |

Iedereen krijgt uiteindelijk te maken met de huidige kredietcrisis. Ook een hockeyvereniging als MHC Vianen merkt daar de nadelen van. Ik bedoel daarmee niet onze financiƫle positie, want daar is niets mis mee. Het gaat om het aantrekken en behouden van de sponsorinkomsten bij MHC Vianen. Het vinden van nieuwe sponsors is in de afgelopen maanden een moeizame zaak gebleken. Ook het behouden van bestaande sponsors is niet een makkelijke bezigheid. MHC Vianen heeft de sponsorinkomsten nodig om verschillende activiteiten en verbeteringen binnen de club te bewerkstelligen. Ik doe nu een beroep op jullie allemaal, leden, ouders, kennissen en vrienden, om eens goed in je eigen omgeving te kijken naar een potentiƫle sponsor. Er zijn tal van mogelijkheden binnen het sponsorbeleidsplan van MHC Vianen.

Wij zijn als bestuur bijvoorbeeld op zoek naar een nieuwe sponsor voor onze dames 1.

Indien jullie een nieuwe sponsor hebben gevonden kunnen jullie contact opnemen met mij voor verdere details.

In de bijlage treffen jullie het sponsorbeleidsplan.

Met sportieve groet,

Michiel Janssen