In memoriam Wiebe de Haan

20-9-2015  |

Afgelopen week hebben we het verdrietige bericht vernomen, dat oud-speler Wiebe de Haan op veel te jonge leeftijd (46 jaar) plotseling is overleden. Wiebe was al een aantal jaren niet meer actief binnen onze club, maar soms kwamen we hem op speciale gelegenheden zoals onlangs op het lustrumfeest van MHC Vianen weer tegen.

Oud teamgenoten hebben speciale herinneringen aan hem als keeper / speler in en langs het veld, tijdens hockeytoernooien en ouderwets gezellige hockeyfeestjes. Speciale herinneringen zullen blijven, maar het gemis is groot.

Namens MHC Vianen wil het bestuur in het bijzonder zijn dochters Aukje en Floor maar natuurlijk ook zijn familie en vrienden heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies.

Rust zacht Wiebe.

Het bestuur van MHC Vianen