Aankondiging selecties nieuwe hockeyseizoen 2017 / 2018

20-3-2017  |
Beste ouders en speelsters,

In april gaan we weer starten met de selecties voor het nieuwe hockeyseizoen 2016 / 2017 om de nieuwe meisjesteams voor D-, C-, B- en A-jeugd zo goed mogelijk te kunnen indelen.
We hebben gekozen de selecties 1 maand eerder te organiseren om voldoende tijd te hebben om na de selectie eventueel wedstrijden te bekijken.

De selectierondes zijn ingedeeld op de volgende data en noteer deze goed in je agenda:

Vrijdag 7 april trainingsvormen
Vrijdag 7 april  verzamelen om 17:30 uur en de training start om 18:00 uur tot 19:00 uur - speelsters voor D en C teams nieuwe seizoen.
Vrijdag 7 april  verzamelen om 19:00 uur en de training start 19:30 uur tot 20:30 uur – speelsters voor B en A teams nieuwe seizoen.

Woensdag 12 april onderlinge wedstrijden
Woensdag 12 april verzamelen om 17:30 uur en de training start om 18:00 uur tot 19:00 uur - speelsters voor D en C teams nieuwe seizoen.
Woensdag 12 april  verzamelen om 19:00 uur en de training start 19:30 uur tot 20:30 uur – speelsters voor B en A teams nieuwe seizoen.

De selecties bestaan uit een aantal trainingsvormen en onderlinge wedstrijdjes. Jullie zullen beoordeeld worden door onafhankelijke beoordelaars en zij bekijken of je in een eerste, tweede of mogelijk derde team wordt ingedeeld. Voor gedetailleerde informatie over deze selectierondes verwijzen we jullie naar de twee bijgesloten documenten. Ook is bijgesloten een overzicht waarin je kunt terugvinden voor welke meisjescategorie (D, C, B of A) je de selectieronde moet doen.

Lees deze documenten goed door en mochten jullie vragen hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons of je coach op.

Met sportieve groet,

TC Junioren
Harco Gruter en Wim Rietveld

PS: Niet iedereen heeft zijn emailadres up to date in de administratie gezet (eigen profiel). Mochten teamgenoten deze mail niet ontvangen hebben stuur deze mail dan door naar die persoon.

Bijlage: Algemene uitleg nieuwe indeling teams 2017 - 2018 A tot en met D jeugd.docx