Bestuur is per direct afgetreden!

4-5-2017  |
Het bestuur van MHC Vianen is afgetreden Het bestuur van MHC Vianen is per direct afgetreden. Met de huidige bezetting (2 leden) van het bestuur is het niet mogelijk om de vereniging op een adequate manier te leiden. Omdat er ons als vereniging de komende hockeyseizoenen een paar uitdagingen te wachten staan, nodigen wij alle (oud)leden en ouders van leden uit, om op dinsdag 16 mei naar het clubhuis te komen voor de "Denktank toekomst MHC Vianen". Op deze avond willen wij samen met jullie bepalen hoe wij invulling geven aan het bestuur en willen we het beleid op verschillende terreinen vaststellen voor de komende hockeyseizoenen. Het gaat deze avond om het "meedenken" over de toekomst van de MHC en verplicht tot niets. "Denktank toekomst MHC Vianen", dinsdag 16 mei om 20.30 uur in het clubhuis. Met sportieve groet, Het (demissionair) bestuur. Laat even weten via de mail [email protected] als je komt, gewoon binnenlopen mag ook.