Renovatie van kleedkamers en toiletten clubhuis

31-1-2023  |
Beste leden,

Graag informeren we jullie met dit bericht dat er de komende weken werkzaamheden zullen plaatsvinden in het clubhuis. Zoals bekend is een aantal onderdelen in het gebouw sterk verouderd en willen we graag verbeteringen aanbrengen zodat het clubhuis er weer een tijd mee kan. Het betreft hier met name de toiletgroep in de gang en kleed/doucheruimten.

Zoals misschien bekend heeft de Gemeente Vijfheerenlanden enige tijd geleden budget beschikbaar gesteld voor duurzaam onderhoud aan kleedkamers en sanitair. Na overleg met de Gemeente zijn we overeengekomen dat de werkzaamheden uit dit budget gefinancierd kunnen worden. In het kader van het nieuwe sport- (en accommodatie-)beleid van de Gemeente Vijfheerenlanden zijn we daarnaast in gesprek over de meer lange termijn. Omdat de verwachting echter is dat concrete nieuwbouwplannen voor het clubhuis nog even op zich laten wachten, is een opknapbeurt op korte termijn geen overbodige luxe.

We zijn blij dat de Gemeente inziet dat er dringend werkzaamheden uitgevoerd moeten worden om nette voorzieningen aan te bieden aan onze leden en bezoekers van de club. De werkzaamheden starten vanaf 1 februari en zullen afgerond zijn voor de start van het buitenseizoen medio maart, afhankelijk van enkele levertijden. In de tussentijd proberen we zoveel als mogelijk de werkzaamheden gefaseerd uit te voeren zodat er altijd een toilet en kleedkamer beschikbaar zijn.

Benieuwd naar verdere informatie over het nieuwe sportbeleid en de gevolgen hiervan voor eigendomssituaties rond de opstallen van de sportverenigingen in de Gemeente? https://www.hetkontakt.nl/vijfheerenlanden/335498/gemeente-presenteert-sportbeleid-ontwikkelen-toekomstvisie-spor

Mochten er vragen zijn over de werkzaamheden, stuur dan even een mailtje aan [email protected]