Storing barindeling

6-9-2023  |
Beste leden en ouders van MHC Vianen,

Het hockeyseizoen is weer begonnen en daar horen (helaas) wat opstartproblemen bij. Door een storing in ons ledenadministratiesysteem zijn de indelingen voor bardienst voor de komende 2 weekenden pas vandaag de deur uit gegaan. Van een aantal ouders kregen we hierover al verbaasde en boze mails, waarin werd aangegeven dat het niet prettig is om zó kort vooraf pas de indeling te ontvangen. Uiteraard begrijpen we dit goed, maar tegelijkertijd vragen we ook begrip. We zijn een kleine club, met een beperkt aantal vrijwilligers die allemaal hun uiterste best doen om de club zo goed mogelijk te laten draaien. En helaas gaat er soms wat verkeerd, zo ook nu. Voor de komende 2 weekenden vragen we daarom om jullie flexibiliteit. We kunnen ons voorstellen dat ouders al andere verplichtingen hebben staan, maar willen jullie in eerste instantie verzoeken eerst even binnen jullie teams te kijken of ruilen mogelijk is. Mocht dit niet lukken, dan horen we dat graag, maar we willen voorkomen dat er de komende 2 zaterdagen helemaal niemand komt opdagen.

Nogmaals onze excuses en voor de weekenden daarna zorgen we voor een meer tijdige communicatie!

Bestuur MHC Vianen