Eerste Kids Power Hockeykamp op MHC Vianen in de zomervakantie 2013

22-4-2013  |

Vind je het net als wij zo jammer dat er geen hockeycompetitie is in de vakantie? Dan hebben wij de oplossing! In samenwerking met MHC Vianen organiseert KidsPower in de zomervakantie het enige echte Vianen Clubkamp!

We gaan natuurlijk héél veel hockeyen, zodat je na de vakantie weer helemaal up to date bent van alle gave trucjes en coole passeerbewegingen. Maar we gaan nog veel meer doen dan alleen hockeyen! Na een gezonde lunch maken we kennis met allerlei andere sporten. Misschien gaan we wel golfen, boogschieten of tennissen. En kennen jullie het Batavierenspel, of het Grote Oekoeboekoespel al? Wij wel! Op het kamp spelen we uiteraard ook een toernooi, verdeeld over alle dagen!

Je slaapt lekker thuis en komt drie dagen lang hockeyen op Vianen. Je krijgt een hoop nieuwe trainingen van je eigen Vianen-trainers, onder leiding van een KidsPower campmanager.

Er zijn maar liefst 2 clubkampen:

• Vianen Clubkamp CD (120 euro)
  • Vianen Clubkamp EF (105 euro)

Beide kampen zijn op 22 t/m 24 juli

Dus wil jij ook lekker hockeyen in de zomervakantie op je eigen club? Klik dan hier voor het inschrijfformulier.