Corona maatregelen

4-9-2020  |
Dit weekend starten de eerste competitie wedstrijden op MHC Vianen en zal het weer drukker worden op het sportcomplex.

Om dit in goede banen te leiden zijn de volgende voorzieningen getroffen, zo kan er veilig gesport worden:

• De bar is op zaterdag gesloten.
  • Ons clubhuis is niet groot en we zijn genoodzaakt om het aantal aanwezigen in het clubhuis te beperken.
  • In geval van teveel aanwezigen in het clubhuis zal het clubhuis gesloten worden, ook bij regen (neem een paraplu mee).
  • Sporters en bezoekers graag kort voor de wedstrijd aanwezig (vanaf 30 minuten voor aanvang).
  • Na de wedstrijd niet blijven hangen in het clubhuis.
  • Aantal toeschouwers beperken tot zoveel als noodzakelijk.
  • Probeer het bezoek aan de toiletten tot een minimum te beperken..
  • Kleedkamers; Douches blijven gesloten. Er mogen 4 personen in de kleedkamer komen.
  • Kleed je thuis om.

Zaterdag 5 september is er de mogelijkheid om tussen 9:30 en 12:00 uur clubkleding te passen en te bestellen.
Uiteraard onder bovenstaande voorwaarden en afstand houden (1,5 m).

We houden ons aan de gedragsregels van de KNHB