Ledeninformatie

Je wilt graag hockey spelen, dan kun je lid worden.

De club is er ook voor jou. Het is de verantwoordelijkheid van de club jou te laten spelen en je te begeleiden jouw spelniveau te verbeteren door middel van trainingen.
De technische commissie heeft daarvoor een heel plan opgezet waardoor jij jouw spelniveau meetbaar kunt verbeteren.
Verder heeft MHC Vianen een enthousiaste club trimhockeyers, die elke maandag van 20:30 - 22:00 bijeenkomen. Geïnteresseerden kunnen gratis en vrijblijvend drie keer mee komen trainen. Vanuit de trimhockeyers wordt ook deelgenomen aan de Hockey7.

Stuur voor meer informatie een e-mail naar [email protected].

Mogelijkheden en verplichtingen

Je kunt je vast voorstellen dat onze club draait op vrijwilligers. Van bestuursfuncties, commissies, scheidsrechters, bardienst, klussen, trainers, coaches tot het schoonmaken van het clubhuis, het gebeurt allemaal door vrijwilligers. Mensen die naast het spelen van hockey zich ook inzetten om het geheel te laten functioneren en de vele dingen die gedaan moeten worden, op zich nemen.

Alleen samen kunnen wij het voor elkaar krijgen, daarom verwachten wij dat er ook één en ander door jou gedaan wordt.

Voor leden zijn de volgende communicatiekanalen van belang:

• MHC Vianen Hockeyapp: voor Apple: LINK en voor Android: LINK.
    Voor het inloggen is het lidnummer van belang. Deze wordt gecommuniceerd nadat je lid bent geworden.
    Als je geen wachtwoord hebt of deze niet meer weet, kun je kiezen voor opnieuw aanvragen.
    In de app vind je de wedstrijden/trainingen en andere agenda items en hier moet ook de aan/afwezigheid worden aangegeven.
    In de app worden ook nieuwsberichten geplaatst. Aandachtspunt is te zorgen dat de notificatie instellingen van je telefoon goed staan.
  • MHC Facebookpagina: like onze Facebookpagina en Instagram zodat je geattendeerd wordt op de geplaatste berichten.
  • MHC Website: www.mhc-vianen.nl (deze wordt binnenkort vernieuwd).
    Hier vind je allerlei informatie, zoals het wedstrijdschema, informatie over de club, algemene hockey informatie etc.

Wijziging van het lidmaatschap

In verband met de samenstelling van de teams voor volgend seizoen, is het voor de technische commissie van groot belang dat zij tijdig weten of een lidmaatschap wijzigt of stopgezet gaat worden.

Geef veranderingen van lidmaatschap daarom zo snel mogelijk door aan je coach en de ledenadministratie ([email protected]).

Contributiebedragen seizoen 2021-2022

Benjamins € 150,00
3-tallen € 185,00
6/8 tallen € 195,00
Junioren CD € 225,00
Junioren AB € 265,00
Senioren € 320,00
Petanque Vereniging Vianen 2000 € 45,00
Student-lid (nieuw) voorwaarde: student, en jonger dan 25 jaar € 275,00
TrimHockey Senior (niet spelend) € 200,00
Donateur € 45,00
Trainingslid Senior (niet spelend) € 200,00
Trainingslid Junioren AB (niet spelend) € 200,00
Trainingslid Junioren CD (niet spelend) € 175,00
DUO-lidmaatschap 1/2 competitie speelgerechtigd (aanmelding alleen per twee duo's, alleen voor senioren i.o.m. TC) € 225,00
Trainingslid Jongste Jeugd (6/8tallen) € 145,00
Zaalhockey Junioren € 87,50
Zaalhockey Senioren € 98,50
Inschrijfgeld € 45,00

Student-lid

Ook in seizoen 2021-2022 geldt de contributiecategorie: student-lidmaatschap (spelend-lid).

Voorwaarden om voor dit tarief in aanmerking te komen zijn:
  • zelf aanvragen bij de penningmeester ([email protected])
  • in het seizoen 2021-2022 aantoonbaar (kopie inschrijving) een opleiding volgen het voortgezet onderwijs (vmbo, havo, vwo, praktijkonderwijs)
  • leeftijd jonger dan 25 jaar.

Betalen in termijnen mogelijk

Het is mogelijk om in meerdere termijnen (2 of 4) te betalen. Wil je in termijnen betalen (als dit nog niet bekend is) of wil je de bestaande termijnbetalingsregeling wijzigen, stuur een e-mail naar [email protected]. Als je de mail verstuurt voor 10 juli dan kan dit voor het komende seizoen verwerkt worden.

Opzeggen

Opzeggen is alleen mogelijk middels e-mail naar de ledenadministratie [email protected]: vóór 1 mei 2023.

Dit kan mits aan alle financiële verplichtingen is voldaan, daarbij horen we graag de reden waarom je stopt. Vergeet niet zelf je trainer, coach en/of manager te informeren. De uitschrijving is pas definitief na het ontvangen van een bevestiging vanuit MHC-Vianen.

Let op, informeer de ledenadministratie ook vóór 1 mei 2023 in deze gevallen:

A: Examenkandidaten/studenten

Laat weten indien je opzegging onder voorbehoud is dat je slaagt en wanneer je examen-uitslag bekend is zodat we je bevestiging van je opzegging kunnen verwachten.

B: Bij overstap naar een andere club

Omdat je geselecteerd bent voor een selectie team of hogere speelklasse. Informeer ons en we gaan in overleg.

C: Opzeggen ná 1 mei 2023

Wanneer je ná deze datum opzegt, moet je het verschuldigde bedrag voor het nieuwe hockeyseizoen alsnog betalen.