Clubkleding

Leden
Spelende leden van MHC Vianen hebben een wedstrijdtenue nodig. Zij bekostigen zelf een wedstrijdtenue. Een wedstrijdtenue bestaat uit een shirt, rok of short en kousen.

Jongste jeugd (Benjamins) die doorstromen naar 'spelend lid' (3- of 6-tallen) hebben ook een wedstrijdtenue nodig.
De speler is zelf verantwoordelijk voor aanschaf en vervanging van shirt en/of rok/short en/of kousen bij groei en/of beschadiging.

Keepers
Keepers krijgen een keepersshirt van de club in bruikleen. Deze keepersshirts zijn en blijven eigendom van MHC Vianen. Lenen en inleveren verlopen via de materiaalman/keeperstrainer. Een wedstrijdtenue wordt, indien gewenst, zelf aangeschaft.

Benjamins
Voor de Benjamins die meespelen in de Kabouter Competitie zijn shirts met het clublogo beschikbaar. Zij krijgen dit shirt in bruikleen. Deze shirts zijn en blijven eigendom van MHC Vianen. Lenen en inleveren verlopen via de coördinator clubkleding.

Pasdagen
Indien gewenst kan in het clubhuis gepast worden. In alle beschikbare maten is een pastenue aanwezig.
Voor de doorstromers vanuit de jongste jeugd worden pasdagen georganiseerd. Zij krijgen een uitnodiging voor pasmomenten op de club.

Maten en kosten tenue

Junior (maat 116-164)
Shirt - € 34,95
Rok/short - € 34,95
Kousen (XS-XL) - € 13,00
Compleet tenue - € 82,90

Senior (maat XS-2XL)
Shirt - € 37,50
Rok/short - € 37,50
Kousen (XS-XL) - € 13,00
Compleet tenue - € 88,00

Maten kousen: XS (schoenmaat 27-30), S (schoenmaat 31-35), M (schoenmaat 36-40), L (schoenmaat 41-45), XL (schoenmaat 46-50).

Aanschaffen, vervangen en betalen tenue
Het aanschaffen of vervangen van een (onderdeel van een) tenue en/of kousen verloopt via website van Clubcolors.
Er is een beperkt aantal kousen op voorraad in het clubhuis en kunnen daar opgehaald en betaald worden.

Voor verdere vragen kunt u een e-mail sturen naar [email protected].