Het gaat weer beginnen!

8-9-2021  |
Aanstaande zaterdag start voor de jeugd het competitie seizoen 2021-2022. Velen hebben de eerste trainingsuurtjes alweer in de benen zitten om zaterdag weer de strijd aan te gaan namens MHC Vianen. Naast de gezonde strijd wensen wij jullie allemaal heel veel spelplezier toe!

De achterliggende periode hebben we gezien dat er binnen de vereniging weer heel veel ouders zijn opgestaan om begeleiding te gaan verzorgen voor de jeugdteams. Zonder soms enige vorm van kennis wordt toch invulling gegeven aan de rol van coach en of trainer. We zijn ontzettend blij met deze ontwikkeling. Op de goed bezochte trainer/coach avond is een eerste verkenning gedaan over de wensen van de begeleiders en zijn bijvoorbeeld  handvatten aangereikt door het technisch kader om een trainingsplan op te zetten. Op korte termijn zal een nieuwe activiteit worden georganiseerd passend bij de verzoeken van de aanwezigen. Wij wensen jullie in het bijzonder een goede competitiestart toe!

Het belooft een mooie dag te worden. Scoor een bak koffie bij de barista van de Elephant Trunk op het terras en geniet van de wedstrijden.

En vergeet niet 1,5 meter afstand te houden!

Bestuur MHC Vianen