Contributie-inning veldseizoen 2023-2024

21-9-2023  |

Contributie-inning veldseizoen 2023-2024

Voor de contributie-inning maakt MHC Vianen gebruik van ClubCollect. Op 5 oktober 2023 zal de inning voor het veldseizoen 2023-2024 plaatsvinden.

Hoe gaat het in zijn werk?

Vanuit onze ledenadministratie LISA leveren wij aan ClubCollect deze gegevens aan: naam, adres, mailadres, mobiel telefoonnummer, bankrekening en de contributiefactuur. De factuur bevat daarmee de totale contributie voor het veldseizoen. Omdat niet alle teams deelnemen aan de zaalcompetitie wordt hiervoor apart een factuur verstuurd op een later moment.

ClubCollect stuurt ieder lid een e-mail met betalingsverzoek en een link naar de persoonlijke ClubCollect-pagina. ClubCollect gebruikt hiervoor het verstrekte e-mailadres, dat staat in het profiel van het lid onder ‘Factuur / ouder e-mail’. Als de e-mail niet aankomt (‘bounced’), wordt een SMS gestuurd naar het mobiele nummer. Komt ook die niet aan, dan wordt per post een brief gestuurd.

Met de verstrekte link ga je naar jouw ClubCollect-pagina. Daar geef je aan op welke wijze jij de contributie wilt betalen, via automatische incasso of iDeal. Je geeft ook aan of je in één keer wilt betalen of in termijnen. Tot slot vermeld je de data waarop jij de afschrijving(en) wilt laten gebeuren. Als je dit hebt opgegeven (of via iDeal hebt betaald), heb je er geen omkijken meer naar: ClubCollect zorgt voor de inning op de door jou bepaalde data. Voorafgaand aan elke afschrijving ontvang je een aankondiging als je dat wil.

Gaat er iets niet helemaal goed?

Heb je vragen of klopt er iets niet aan de factuur, dan kan je op jouw ClubCollect-pagina een bericht sturen aan MHC Vianen. Dit is de snelste manier om antwoord op jouw vragen te krijgen omdat meerdere mensen dagelijks deze berichten bekijken. Ga dus niet mailen of bellen. ClubCollect ontvangt van ons jouw e-mailadres (of ouder e-mail) en mobiel nummer. Je kunt deze in ClubCollect aanpassen zodat alle communicatie naar de nieuwe contactgegevens gaat. Het nieuwe e-mailadres wordt per direct doorgegeven aan de ledenadministratie ‘LISA’ en overschrijft daar het oude adres. Het gewijzigde mobiele nummer wordt niet teruggegeven aan LISA.

Gegevens delen

Om de dienstverlening uit te kunnen laten voeren delen wij als vereniging de eerder genoemde persoonsgegevens met ClubCollect. Deze persoonsgegevens zullen nooit zonder toestemming worden verspreid of gebruikt voor commerciële doeleinden. Bekijk het Privacy Statement op de website van ClubCollect voor een exacte beschrijving van de gegevensverwerking. ClubCollect verwerkt de persoonsgegevens geheel in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU 2016/679.13-14).

Geen mail ontvangen van ClubCollect?

Als je zaterdag 7 oktober nog geen mail of sms hebt ontvangen van ClubCollect, neem dan even contact op met de Ledenadministratie.

Met vriendelijke groeten,

het bestuur