Dames MHC verliezen van de koploper.

24-3-2014  |

Afgelopen zondag traden de dames van Vianen aan tegen de koploper uit hun poule, Hoeksche Waard.

De voorbespreking van Cock Faaij bracht de dames met een frank en vrij gevoel het veld in. Bij de koploper kon je duidelijk merken dat er spanning op de wedstrijd zat. De druk van de tegenstander was groot maar onze dames konden hier goed mee omgaan, hetgeen resulteerde in een paar kleine kansjes. Uit een counter scoorde de dames van Hoeksche Waard het eerste doelpunt. Door een onweersbui in de tweede helft, werd de wedstrijd voor 10 minuten stil gelegd. Dit bleek voor onze Dames funest en keek het team al snel tegen een achterstand aan van 0-6, dat tevens ook de uitslag werd.

Al met al gezien ben ik niet ontevreden over het getoonde spel van de Dames van Vianen. Een compliment naar de dames is zeker terecht, omdat men elkaar goed coachte, elkaars positie overnam en vooral omdat men positief naar elkaar is gebleven.